Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Okorokov A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Okorokov A. Research into a possibility to prolong the time of operation of universal open top wagon bodies that have exhausted their standard resource [Електронний ресурс] / A. Okorokov, O. Fomin, A. Lovska, R. Vernigora, I. Zhuravel, V. Fomin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(7). - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3(7)__4 Інтенсифікація експлуатації вагонів зумовлює знос їх кузовів, як найбільш навантаженого елемента конструкції, та необхідність впровадження нових вагонів. Для скорочення витрат на виготовлення нових конструкцій вагонів запропоновано продовження строку експлуатації кузовів універсальних напіввагонів понад 1,5 нормативного. Під час проведення розрахунків на міцність за умов вагонобудівних підприємств до уваги приймаються нормативні величини навантажень, які не враховують можливі зноси елементів несучих конструкцій кузовів напіввагонів в експлуатації. Це може спричинити значну похибку під час визначення можливості продовження строку експлуатації кузовів напіввагонів, які вичерпали свій нормативний ресурс. Тому при обгрунтуванні можливості продовження строку експлуатації вагонів важливим є врахуванням на стадії розрахунків на міцність уточнених величин динамічних навантажень, які діють на них в експлуатації. Для дослідження динамічних навантажень, які діють на кузов напіввагону за маневрового співударяння, як випадку найбільшої навантаженності його конструкції у експлуатації, проведено математичне моделювання. Результати досліджень надали можливість зробити висновок, що прискорення, яке діє на несучу конструкцію напіввагона з характерними для 1,5 строку експлуатації зносами у разі маневрового співударяння, складає близько 4g. Дослідження динамічної навантаженості несучої конструкції кузова напіввагона у разі маневрового співударянні проведено шляхом комп'ютерного моделювання в програмному забезпеченні CosmosWorks. Результати досліджень показали, що максимальні прискорення кузова напіввагона складають близько 5g. Для перевірки адекватності розроблених моделей використано критерій Фішера. Результати розрахунків показали, що гіпотеза про адекватність не заперечується. Отримані результати досліджень враховано під час визначення показників міцності кузова напіввагону з характерними для 1,5 строку експлуатації зносами. Для цього створено просторову комп'ютерну модель кузова базового напіввагона моделі 12-757, несучі елементи якої мають товщини, що відповідають мінімально визначеним. Розрахунок проведено за методом скінченних елементів. На підставі проведених розрахунків встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимих і складають близько 345 МПа, що надає можливість зробити висновок про можливість подальшої експлуатації вагона. Проведені дослідження сприятимуть уточненому визначенню можливості продовження строку експлуатації напіввагонів, які вичерпали свій нормативний ресурс.
| 2. |
Okorokov A. M. Proposals for improving the process of forming programs of reforming the railway transport industry [Електронний ресурс] / A. M. Okorokov, M. O. Bulakh // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_7 Мета роботи - розробка пропозицій щодо удосконалення процесу формування заходів та програм із реформування галузі залізничного транспорту України в процесі євроінтеграції на основі дослідження, порівняння та узагальнення інформації. Дослідження змісту й основних положень правових актів, що декларують умови проведення реформування галузі залізничного транспорту, здійснювалося з використанням методів аналізу і синтезу. Методи системного підходу, порівняння та узагальнення отриманих даних дозволили розробити пропозиції щодо удосконалення процесу формування заходів і програм. Необхідність реформування галузі залізничного транспорту України розглядається з 2006 року, проте протягом тривалого часу реформа обмежувалася лише розробкою планів та програм реформування. Будучи нереалізованими в межах однієї програми, заходи знаходили своє відображення в наступній або паралельній програмах, із відповідною зміною термінів. Проведений аналіз їх виконання не дозволяє говорити про бездіяльність або заперечувати наявність позитивних змін, проте, зважаючи тривалість періоду 2006 - 2017 рр., вони відбуваються дуже повільно. Така ситуація вимагає нових підходів до розробки програм та заходів, а також оцінки їх виконання, один із яких і запропоновано в роботі. Обгрунтовані необхідності оцінки виконання заходів та програм із реформування галузі залізничного транспорту за двома критеріями: юридичним і фактичним. Розроблені базові принципи формування програм реформування та розвитку галузі залізничного транспорту відкривають можливість отримувати своєчасну та достовірну інформацію про стан їх виконання. Отримані можливості постійного моніторингу стану фінансового забезпечення реформ та напрямів використання коштів, що дозволить попередити їх нецільове використання та значно прискорити реалізацію визначених заходів із наступним підвищенням їх ефективності.
| 3. |
Vatulia G. Determining patterns of vertical load on the prototype of a removable module for long-size cargoes [Електронний ресурс] / G. Vatulia, A. Lovska, M. Pavliuchenkov, V. Nerubatskyi, A. Okorokov, D. Hordiienko, R. Vernigora, I. Zhuravel // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 6(7). - С. 21–29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_6(7)__5
| 4. |
Lovska A. Determining loading patterns in the bearing structure of a railroad flatcar with a floor made from sandwich panels [Електронний ресурс] / A. Lovska, V. Nerubatskyi, A. Okorokov, R. Vernyhora, I. Zhuravel // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 3(7). - С. 6–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_3(7)__3
|
|
|